13 Haziran 2013 Perşembe

Missha Turkey BB Krem

Merhabalar !

Uuzuun bir süre araştırdığım BB kremi nasıl aldığım ve faydalarını anlatacağım bir yazı olacak.Araştırmalarıma göre (çok havalı bir giriş olmadı mı?) Türkiye'de istek çok alım olanağı az.Tabi Kore'de fiyat Türkiye'ye göre çok düşük olduğu için vatandaşlarımız da türlü türlü yollara başvuruyorlar.Ben Türkiye'deki online sitesinden aldım.Almak istediğim cilt tipime uygun olduğunu düşündüğüm için M Vitta BB Cream (Matte) idi.Ancak ne yazık ki hala bakmama rağmen bir türlü stoklara gelmedi.Ben de bu yüzden Missha Perfect Cover BB Cream aldım.



Gelelim ürünümüz bize neler vaat ediyor?

1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için 
8- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği 
9- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
10- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
11- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
12- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
13- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği
(Missha Turkey sitesinden alıntıdır)



Memnun muyum?
KESİNLİKLE!

Bir kere cidden çok yağlı bir cildim var ve bu ürünü kullandığım günler yüzüme dokunduğumda ellerim yapış yapış olmuyor! (Yağlı ciltler ne demek istediğimi anlayacaktır.)

Sivilceye yatkın bir cildim var ve bu ürünü kullandıktan sonra bırakın artmayı,azaldı bile. (Sürdükten sonra oynamadığım için de olabilir.)

Önceden Golden Rose'un fondotenını sürdüğümdeki bütün olumsuzlukları ortadan kaldırdı (bu da başka bir yazı konusudur) örneğin;

-"Hatice yüzünde turunculuk var"cümleleri azaldı.

Yüzümde kalıp gibi durmuyor aksine çok doğal duruyor.

Dediğim gibi sivilceler azaldı.

Yağlandırmıyor.

Cildim daha sağlıklı görünüyor.

Diğer ürünlere göre hafif.Sanki hiçbir şey sürmemişim gibi.

Ve kimse bir şey sürdüğümü düşünmüyor.Sadece bugün daha hoş görünüyorsun cümleleriyle karşılaşıyorum.Kıskanç arkadaşlarıma karşı bir kalkan olma özelliğini de barındırıyor bünyesinde :D

Ancaak;
Çok mükemmel bir kapatıcı olduğunu söyleyemem.Yani büyük gözeneklerimi çok iyi kapatmıyor.Belki de doğal görüntüsünü burdan sağlıyorumdur ne dersiniz?

Cildime uygunluğunu denemek için 20 ml'yi 30 Tl'ye almıştım.23 numarasını aldım ve cildime uydu.

Ten rengimin "kırmızı" olduğunu söylüyorlar.Evet evet! Çok çabuk kızardığımdan sanmıştım ilk önce ama sanırım cidden kırmızı tenliyim.Bu ürünü kullanınca beyazlamış gibi duruyorum :D Bu konuda sizlere bir öneride bulunamam çünkü ten rengimi kimse çözemedi.20 ml'sini alın deneyin.
Kargo sorun olmadı yaklaşık 3 günde getirdiler.Kapıda ödemeyle aldım.Bir kez daha alır mıyım? Kesinlikle evet! 

Yani kızlar Fondoten out BB krem in !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder